#IKGEEFOMDAT

#IKGEEFOMDAT

De opdracht

Samen met drie medestudenten kreeg ik de opdracht om een campagne te bedenken en realiseren voor KWF Kankerbestrijding. Een campagne voor de bewustwording van de collecteweek in Den Haag en KWF Kankerbestrijding.

De opbrengst van de collecteweek in Den Haag blijft achter op het landelijk gemiddelde. Dit komt onder andere door drie dingen: er wonen veel allochtonen in Den Haag waarbij de collectebus minder bekend is, mensen krijgen een onveilig gevoel van een collectebus bij zich dragen door het contante geld en jongeren kiezen vaak niet voor een collectebus maar doneren op een andere manier.

Met deze campagne willen wij de bewustwording en de opbrengst voor  KWF kankerbestrijding vergroten tijdens de collecteweek.

Benieuwd? In het campagne boekje hieronder kunt u alles lezen over de campagne en de opgeleverde producten. Heb je vragen over dit project? Stuur mij vooral een berichtje.

Winnaars!

Met trots mogen wij aankondigen dat wij een prijs hebben gewonnen met deze campagne. Tijdens dit project hebben wij het opgenomen tegen onze medestudenten van de opleiding Communicatie & Multimedia Design.

Nadat wij tot beste waren verkozen binnen onze klas, mochten wij de campagne pitchen aan de opdrachtgever, KWF Kankerbestrijding. Wij pitchen met 5 andere groepen en uiteindelijk is onze campagne benoemd als beste campagne door de opdrachtgever. Een eer!